אודות

 

 

הינה תוכנה לניהול במשרד עורכי דין,המעניקה לך ערך מוסף משמעותי לכל מערך ניהול המשרד.
היא תוכננה ונכתבה על פי הצרכים המיוחדים לניהול במשרד עורכי הדין וכוללת את הפונקציות הדרושות.
היתרון של עדי על תוכנות אחרות בתחום זה הוא בפרטים הקטנים בעזרתם העבודה עם התוכנה קלה ונוחה יותר.
כמה דוגמאות:
• בתוכנה יש חלונות מידע מיוחד המתאים על פי סוג התיק.
• הפקת חשבונית קלה ונוחה, מראה חלון הקליטה כמראה החשבונית לה רגילים עורכי הדין.
• קישור חשבונית לתיק כשהמשתמש בוחר לקלוט בלחיצת כפתור את פרטי המשלם מפרטי הלקוח, הצד שכנגד, מוכרים או קונים בתיק מסוג מקרקעין וזוכה או חייב בתיק מסוג הוצאה לפועל.
• המשתמש יכול לראות כרטיס לקוח תוך כדי רישום תקבול או תשלום.
• שעון נוכחות
• מערכת לניהול המשימות בתיקים יעילה וקלה ועוד הרבה פונקציות קטנות ויעילות כאלה

בית התכנה עדי מערכות מידע, הוקם ב- 1991 על יד ישראל לב-ארי, תכניתן ומנתח מערכות, בוגר ממר"מ, לאחר שפרש משירות צבאי בחיל האוויר.
לאחר שעסק כעשור באיפיון, תכנון, בניה וקליטה של מערכות מיחשוב ניהולי בחיל האויר, כתב ישראל תכנה לניהול המשרד על פי מטודולוגיה שפותחה במשך עשור של ניסיון וידע רב.
את צוות הפיתוח הראשון הוביל בועז מושקוביץ ז"ל, מחלוצי פיתוח מעבדי התמלילים העבריים ה- "איינשטיין", שהיה אחד ממעבדי התמלילים המובילים בארץ עבור מחשבים תחת מערכת ההפעלה DOS.