מעקב אחר הפעילות (מה נעשה)

במהלך הטיפול בתיק חשוב לנהל רישום של הפעילות שנעשתה בתיקים.
באמצעות הרישום יכול המשתמש לקבל מידע בצורה נוחה ומהירה על מה דובר, מה סוכם, מה בוצע ומתי ומה הסטטוס של התיק המנוהל במשרד.
המשתמש יכול לייצור בעקבות פעולה שבוצעה:
 רישום של מטלה המתחייבת מביצוע הפעולה.
 רישום חיוב או זיכוי של כספים בתיק.
 רישום שעות עבודה בשעתון.
 הפקת חשבון עסקה בגין הפעולה שבוצעה.

בחלקו התחתון של חלון פרטי התיק מותקן חלון למעקב אחר הפעילות בו מתעד המשתמש מה נעשה בתיק במהלך חיי התיק במשרד.המשתמש יקליד את תאריך ותיאור הפעולה שבוצעה בעניינו של התיק, לצורך מעקב וניהול. את השורה יכול המשתמש להעביר למערכת המעקב אחר שעות העבודה והכספים בתיק (השעתון). שורה זו תופיע בשלב מאוחר יותר בחשבון עסקה ללקוח. המשתמש יכול לבחור לרשום את השורה כשכר טרחה או הוצאות לחיוב או זיכוי התיק/לקוח.
המשתמש יכול להעביר את השורה ליומן כמטלה ותזכורת על מנת לאפשר לעקוב על המשך הפעילות בעתיד.
התכנה מאפשרת להדפיס את הפעילות בתיק, או להעביר את הרשימה למסמך וורד.