ניהול תיקים

בחלון פרטי התיק נשמר המידע הדרוש לניהול ומעקב אחר הפעילות בתיק. ממנו מתבצעות ומתועדות פעולות בתיק.   התכנה מאפשרת לשמור את המידע על תיקי הלקוחות, לפי המבנה המתאים לסוג התיק.


בתכנה יש מסכים מיוחדים לפי סוג התיק: מקרקעין, נזיקין, בנקים, דירקטורים, בית משפט, גבייה, מעקב, אישות, פלילי, קניין רוחני, הוצל"פ ותעבורה. בכל אחד מהם נשמר המידע המיוחד לסוג התיק.
בתיק מסכי עזר בהם נשמר המידע על:
 מידע נוסף של מלל חופשי כללי עבור התיק ופעילות.
 מה נעשה בתיק, כלומר רישום של הפעולות שבוצעו בתיק. התכנה מאפשרת להעביר את הרישום לשעתון לחיוב שעות עבודה והוצאות. הפקת חשבון עסקה והעהרה ליומן על מנת לייצור מטלה, פגישה או רישום הופעה בבית המשפט.
 הסכם שכר טרחה, כללי בתיק וגם לפי עו"ד העובדים במשרד, לכל עו"ד אפשר לקבוע שכ"ט שונה.
 פרטי הצד שכנגד.
 פרטי חשבון פקדון.
 פרטי התיק בבית המשפט.
 מיקוםהתיק, על מנת לאפשר מעקב אח מיקומו הפיזי של התיק במשרד.
 סוגיות מפתח המאפשרות לתייק ולאתר את התיק על פי מילות מפתח.
 יומן של תיק, המציג את המטלות, פגישות והמטלות הקשורות לתיק.
 לקוחות נוספים, המקושרים לתיק. לדוגמה: תיק מקרקעין העוסק במכירת דירה כשהלקוחות בתיק הם בני זוג והוריהם.

מתוך פרטי התיק יכול המשתמש:
 לבצע חישובים ולהעביר את הסיכום לסכום בתיק.
 לנהל יומן מפורט של פגישות, הופעות בבית המשפט ומטלות.
 להציג ולנהל את מערך המטלות בתיק.
 להציג ולנהל את מערך הופעות בבית המשפט בתיק.
 לנהל רישום של חיוב וזיכוי כספי של שכר טרחה, הוצאות ופקדונות בתיק.
 להציג מצב כספי של התיק.
 להפיק חשבון עסקה הנובע מרישום שעות העבודה והוהצאות בתיק.
 לתעד ולנהל את מערך המסמכים בתיק.
 לשמור ולנהל מידע מיוחד על פי סוג התיק.

התכנה מאפשרת לחפש ולאתר תיקים באמצעות פרמטרים שונים כמו שם לקוח,נושא התיק, עו"ד מטפל ועוד…  התכנה בונה שאילתא לאיתור התיקים המבוקשים.  כלומר התכנה תחפש אץ התיקים  שמתאימים לכל הפרמטרים שהוקלדו. לדוגמה התיקים של לקוח שהיינם מסוג ובסטטוס…

התכנה מאפשרת להגדיר בתיק סוגיות מפתח, שהן מילים מיוחדות שעל פיהן אפשר לחפש תיקי בתכנה . תפקידן של סוגיות המפתח לאפשר להוסיף מידע הדרוש לאיתור התיק שאינו קיים כחלק מהנתונים הקבועים בתיק. בעדי שיטת חיפוש טקסטואלי המאפשר לחפש תיק על פי צירוף של אותיות המהוות חלק ממשפט/שם. שיטה ייחודית זו של עדי מהווה כלי אסטרטגי חשוב בתהליך איתור התיקים במשרד.